Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past



Credits!

!




Thursday, June 10, 2010 2:40 PM
diA katA!!

aku ketawa,dia kata aku gila!..
aku menangis,dia kata aku poyo!..
aku senyum,dia kata aku gedik!..
aku tersengih,dia kata aku macam beruk!..

aku pergi toilet,dia kata aku melawa!..
aku berdiri,diakata aku tunjuk berani!..
aku tido,dia kata aku malas!..
aku termenung,dia kata aku ade pakwe!..

aku gigit jari,dia kata aku tak cukup makan!..
aku garu kepala,dia kata aku ade kutu!..
aku keluar malam,dia kata aku merantau!..
aku balik awal,dia kata aku ponteng!..

aku jerit,dia kata aku joreng!..
aku baca doa,dia kata aku khusyuk!..

aku nk pergi 'koop',dia kata aku berlagak kaya!..
aku x makan,dia kata aku 'diet'!..
aku smbg ngan akak,dia kata aku'gikak'!..
aku jumpa adik,dia kata aku 'gidik'!..

aku biru c-ket,dia kata aku 'capub'!..
aku pergi surau awal,dia kata aku alim!..
aku buat muke,dia kata aku mcm bagus!..
aku study,dia kata aku tunjuk pandai!..

aku betulkn tudung,dia kata aku nk 'matured'!..
aku tepon gelak2,dia kata aku tepon'boys'!..
aku jln ramai2,dia kata aku ade 'geng'!..
aku pkai tudung labuh,dia kata aku da insaf!..

aku...aku...ahhh!semuanyer x kena!..
kalo dia...ahhh!semuanyer sempurna!..
ak buat selamba,dia x tentu arah!..
dia gabra,resah,aku relaks saja!..
dia bulat mata,x terkata!..

0 Comments: