Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • twEet tWeeT ~
  • frEns till heaVEn
  • syg..epy bufdey.
  • Segmen : Aku Suka Blogwalking
  • Segmen: Jom Blogwalking Bersama Eiqa Azra
  • segmen:saya nak mirahashime pr0m0te bl0g saya
  • missi0n:pil0t!
  • bacelha p0st nyh dgn snyumn :)firstly ak na tnjk k...
  • n0 title ..ngee~
  • ! hate u!


  • Credits!

    !




    Friday, December 2, 2011 3:34 PM
    rEnungN brsmA!

    bacelha p0st nyh dgn snyumn :)

     ak ambik w0rds nyh dri status FB kwn ak.
    ak taw ak pn ta perfect s0 j0m renungkn...

    Aku selalu menegur, tapi begitu pantang ditegur.
    Aku selalu menasihati, tapi begitu payah untuk dinasihati.
    Aku banyak berdosa, tapi jarang benar mengingatkan dosa.
    Aku benci melakukan maksiat, tapi diriku seringkali melakukan kemaksiatan.
    Aku bencikan penipu, tapi aku juga adalah seorang penipu.
    Aku bencikan musuh Islam, tapi aku jugalah yang merosakkan Islam.
    Aku acapkali menangis, tapi tangisanku itu hanyalah kepura-puraan.
    Aku acapkali melaungkan kebaikan, tapi aku sendiri tidak mengikutinya.”

    Aku mungkin nampak mulia di hadapan mata manusia, tapi akulah yang terpaling hina di hadapan Allah..-->>Ampuni aku tuhan<<--

    muhasabah diri kita...sebelum kita dihisab kelak...

    0 Comments: