Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • bacelha p0st nyh dgn snyumn :) kite sayang kat so...
  • t0uchEd . =='
  • Photography Club Contest: Tourism of Perak
  • nEvEr leT thEiR g0.
  • hAnG 0ut wif frEns.
  • 1 Jan 2011
  • miYy0 AzMan n kHadyjAh FhAtYah =_=
  • GRR -.-
  • segmen up follower dengan sepantas kilat
  • jgn jdi pnipu bleyh ta?


  • Credits!

    !




    Friday, May 25, 2012 1:16 AM
    G0nna miss you ^^'

    bacelha p0st nyh dgn snyumn :)

    Dear my big sis . 
    Bape kali dah mimi balik rumah tanpa kau . taw tak rumah kita bosan sangat kau tak de . tak de perangai gila-gila yang kau selalu buat , tak de  orang yang paling rajin n yang paling awal bangun . ayong bosan sekarang . dia tak de kawan na sembang . mimi kan bukan pendengar yang baek . i don 't give a good respon , right ? dia tak de kawan na ajak pegi tengok tv n makan time tengah2 malam. ma pon rindu kau . Beliau cakap sampai hati ko tak balek . gaya dia cam sentap gan kau . mimi cuba nak back up ko . but lidah kelu lah . sorry .  Ajim tanye pasal kau . dia pon rindu kau ,asyik menyeru nama kau je . ey ,. mesti kau pelik nape mimi tulih pasl kau kn ? actnye mimi tetibe trasa cam na tulih pasal kau kat sini . sebab mimi teringat kat kau . teringat kau banyak tolong mimi .thanks ya , sis . you are the best sis ever . Ramai kawan mimi cakap mimi bertuah ade kakak cam kau . first2 , mimi ta besyukur .then .bru mimi seda . selama mimi sekolah kat Taayah . kau lha yang tolong mimi . Time ko bengang sebab ade orang kacau mimi , mimi rase terharu sangat . memang time uh mimi tak taw nak cite kat sape . pas uh , teringat kau . semua masalah mimi kau tawu kan . i know i can't be a good sis like you . hey . kalau kau ade masalah . kau kena ingat yang kau ade adek yang comel . mimi sedia deegar masalah kau . mimi taw mimi bukan pendengar yang baek , tapi mungkin ko akan rasa lebih baek lepas kau luahkan dekat mimi . apa pon yang kau buat , mimi sentiasa sokong dari belakang . love you , sis <3.

    0 Comments: