Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • Family day .
  • It's okay , dear .
  • Dear You , Happy Birthday <3.  Sorry ....
  • Ampunilha dia .
  • suffer . =='
  • you .
  • sentapppp .
  • G0nna miss you ^^'
  • bacelha p0st nyh dgn snyumn :) kite sayang kat so...
  • t0uchEd . =='


  • Credits!

    !




    Wednesday, November 21, 2012 6:35 PM
    Happy Belated Nana



    Hai , Ish . Berhabukk betol blog nih . *tiup habuk * . Okay . Sorry sebab dah lama tak tulis kat sini .. I'm quite busy . Alahai . Tulisan dia kecik sangat lha . Kesian dekat orang yg rabun tuh . Dear you , I'm sorry . Berbalik pada topik asal . Happy Belated Birthday Farzana :) .
    Untunglha before balik akhir tahun Prefect 9 celebrate birthday hang , Azyyati , Sofia . Untunglha . GTC tak buat apa2 pon tok aku . But , aku tawu deme still ingat birthday aku . And aku tak sentappp pon . Just jealous dengan kau .  This is my Buddy . kami gaduh 3 kali pada tahun nih sebab bende bodoh . dan nak pujuk dia senang je . Umpan makanan teros baek :) Kami kawan . Farzana kau ngaku aku kawan kau kan ? Kami tukar Baldi . Alahai , Sweeeeetnye kami .Tiap kali kami gaduh , kami maen surat. Dia baekk , cantekkk , pandaii .Dia selalu dapat  top 5 or top 10 dalam kelas . Okay , aku benci kau sebab kau kalahkan aku . Thanks ajar aku walaupun aku nih sedikit lampi (lambat pick up).Dia pantang tengokk guys yang dahi licin  . Semua dia nak .Oh . dan dia peminat fanatik Justin Bibir and One direction .




     Oh . Forgot . Nih nasihat kali terakhir tok kau kalau aku pindah . Hmm , I hope you happy with your life now . okay , aku pernahh benci your adopted sister . And kebencian tuh berkurang sebab aku tengok kau happy dengan dia . Kita Bedfellow kan? kau sedih , aku pon sedih woo *kesat air mata*. Wey, aku mintak sangat . Kau jangan pernah ingat yang aku pernah nangis tok kau taw . Huh =='. Gila malu time tuh . Haha . Gila jiwang aku . Nasihat aku dan Aina lebih kurang je . Banyakkan bersabar . Selesaikan masalah korang dengan cara budak matured . Tak kira lha kau or aku yg pindahh , jangan lupa aku ,okay ? Katuk kepala kau kalau kau lupa .



    Dalam bas kelabu pink Kami :)


    Kami bedfellow :)


    Okay , Farzana . I'm really sorry sebab menggedik dengan guy nih hari tuh . aku harap kau tak simpan dendam dengan aku . Hmm , Kau lupakan lha apa dia cakap dengan Chakk tuh . Takyah nak sentapp sangat dengan word dia tuh. Dia tak kenal kau macam mana aku kenal kau . Kau minat lha guy lain .Dia tak reti nak hargai kau .


    # Okay . Puas tak Farzana ?

    0 Comments: