Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • Okay , semua F3 Taayah pakat nak cerita pasal mem...
  • Happy Belated Nana
  • Family day .
  • It's okay , dear .
  • Dear You , Happy Birthday <3.  Sorry ....
  • Ampunilha dia .
  • suffer . =='
  • you .
  • sentapppp .
  • G0nna miss you ^^'


  • Credits!

    !




    Thursday, November 29, 2012 8:46 PM
    Going to Malacca

     Minggu lepas dan bla bla bla . Eh , jup . Minggu lepas ke ? Okay fine aku dah lupa . Haha , pape je lah . Tak penting pon bila aku pergi kan . Kami satu family dan sebernanya tak cukup sorang iaitu My dearest Angah tgh exam . Good Luck ye Ngah . Kami langsung tak ade niat nak holiday and tinggalkan Angah but alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke hujung lengan . Alang-alang kiteorang amik Ayong yang study kat Malacca kiteorang pon stay hotel satu hari and enjoy :) Okay , pen off . Enjoy this pictures :)




     My beloved Dad and Mom 



    Satu family , Tiada dalam gambar saya dan Angah 



    Kami naek baca . Jangan jeles . woot woot .



    Actnye , Aku tak mau nek beca nih sebab dah pernah naek . Then setelah dipaksa oleh family dgn pakcik dan abang beca , aku pon merelakan diri utk naek *macam terpaksa  sgt je*.HAHA . walau mcm mane pon . Kami happy :D


    Nih muka buntu mereka .HAHA . korang tak dapat tengok muka buntu aku . Padan muka . I'm the photographer :). Kami dah tak tawu nak jenjalan kat mana lagi . dah selalu sgt pegi , naik bosan dah .




    Perkataan pertama yg akn keluar dari mulut korg lepas tgk pic nih mesty ayat nih kan 'Eh , nape Mimi letak tangan dia kat belakang ?'Alasannye :Sebab my big sis yang suruh . Dia kata aku nmpk tembam . Okay , Cuti nih aku memang giat mengumpul lemak :)
    Okay , nih muka mengantuk + no makeup . Bajet selama nih aku pernah pakai eye shadow segala tuh . Memang mengantuk lah kan , selalunya pagi-pagi macam nih masih beradu , And that day , kena turun dan temankan adek-adek mandi . Ulangan . saya hanya menemani . tak mau lah terjun sekali dalam pool tuh . Seriously , childish nye . Dengan muka serabut aku nih lah , ade sorang lifeguard bangla usha-usha aku . Nih bukan aku yg perasan . My mom yg bgtaw dalam kereta . Dia minat akulah tuh . HAHA . sorry lah . Bukan warganegara lah :')


    Atoto , sweetnye .Kakak betolkan tudung adek . Ontheway to KLIA.


    At top floor of KLIA .Okay , My family batak .Kami memang selalu excited kalau nmpk aeroplane .Iyelah , dalam masa yang sama meyokong cita-cita anak ke-3 dalam family . Seriously , Kami Pegi KLIA memang utk tengok aeroplane and konfem lah untuk mengorat abang-abang pilot dan abang-abang steward *HAHA , mulalah aku menggatal *

    Act , banyak je lagi gambar-gambar yang ada tapi takkan ak nak masukkan semua kan ?Tadi aku tengok balek gambar-gambar nih . Then baru sedar gambar yang paling sikit adalah gambar aku . Opss , selepas my dad . I'm the photographer :D


    0 Comments: