Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • Result day
  • HB Ani
  • Going to Malacca
  • Okay , semua F3 Taayah pakat nak cerita pasal mem...
  • Happy Belated Nana
  • Family day .
  • It's okay , dear .
  • Dear You , Happy Birthday <3.  Sorry ....
  • Ampunilha dia .
  • suffer . =='


  • Credits!

    !




    Friday, May 24, 2013 6:13 PM

    *korek balik kisah hidup , cuba cari mane cerita yang menarik . * Eh .Hai uolsss . Okay ari nih patutnya aku still ada kat sekolah latihan teater . kau tak payah nak gelak terbahak-bahak lah bila kau tahu aku wakil teater sekolah aku . Aku bukan berlakon pon just pembantu pengarah je and penulis skrip . seee , betapa besarnya peranan aku . Walaupun aku tahu teater kami takkan segahh teater kat Istana budaya tuh kan ?HAHA. Hari tuh call mak . Yalah memandangkan aku duduk asrama , aku call lah mak suruh ambik aku dari sekolah pukul berapa kan . 



    Perbualan aku(warna hijau) dengan mak(warna biru).


    Assalamualaikum mak *see betapa solehahnya aku . HAHA*
    Waalaikummussalam . 
    Makkk . Mi.....(tak sempat aku nak jawab mak aku dah potong)
     Mimi balik hari  ape sebenarnya ni? tapi paling lambat balik hari Jumaat!
    Mak nih dah kenapa?*dalam hati*. Wooo ,mak sabar dulu jangan marah-2. Mimi balik hari jumaat camp Pbsm tuh tak jadi . 
    HAHA .Laa , ye ke . Okaylahh nanti mak suruh abah amik hari jumaat .ape-2 hal call abah teros lahh . senang sikit.
    Hm , Mimi pon tak konfirm lagi balik hari ape. nanti kalau nak balik mimi call abah lahh .
     baguslah kalau macam tuh.
    Okay,Bye mak.

    okay , bukak cerita pasal camp Pbsm tuh , korang tahu betapa lukanya hati aku nih , memanglah korang tak tahu korang bukan nampak pon kan . Gilaaa , sakit siaaa dohhh . Camp tuh still je berjalan kat Putrajaya sana , Tapi sekolah aku yang tak hantar wakil. okay , aku sebagai naib setiausaha yang sangat bertanggungjawab*tak layak jadi naib pengerusi pbsm*pergilah teman naib peng jumpa cikgu pbsm tiap hari . ulangan TIAP HARI . Betapa sakitnya jiwa aku bila aku nak jumpa cikgu , dan-2 lah takde kat bilik guru , borang tak tahu letak mana lahh . Aisshh , macam-2 . Nasib baik lah aku tak nak jadi anak murid yang derhaka .Aku pon sabar je lahh . Then tetibe cikgu cakap camp tuh time cuti 2 minggu , bayar RM150 hari tuh jugakk .Pergi limit 4 orang je .Time tuh aku macam "What the h**l?!". Tapi disebabkan nak jugak merasa pergi camp macam tuh , aku pon struggle pi mintak sedekah kat sape ntah untuk bagi kat cikgu . nasi baik lah ada orang yang kesiankan aku . okay , keesokan harinya , kawan aku mak dia da kaitan dengan kelab pbsmlah  then mak dia kata camp tuh 23 May means besok . kiteorang macam "Ha?Ape ?" Disebabkan taknak diri dihantui perasaan tertanya-tanya ,malam tuh jugak kiteorang call cikgu tanya

    Perbualan cikgu(merah) dengan kami(hijau)


    Assalamualaikum cikgu .
    Waalaikummusslam . kenapa ya?
     cikgu , maaflah ganggu cikgu memalam nih . kiteorang nak tahu bila camp pbsm tuh ya sebenarnya ?sebab ada orang bagitawu kiteorang yang camp tuh esok.
    Oh , aah . camp tuh memang esok .
    So, yang 1Jun tak ada ke ?
    ha?1 Jun ? Tak wujud pon saya rasa?kalau korang still nak pegi jugak camp nih transport sendiri .semuanya sendiri .korang tak pegi under sekolah.
    ha? Hmm , okaylah cikgu , terima kasih . Maaf ganggu .

    See , Gilaa kau transport sendiri dari Ipoh nak ke Putrajaya tuh . So, kiteorang fikir masak-2 . memang lah rugi tak dapat pegi kan . memang rasa macam nak salahkan semua orang dan aku je yang betul tapi mungkin ini suratan takdir untuk aku *ayat dramatik gilaa*. Aku redo dengan ketentuan ni . Yaa, at first . semua keluar maki hamun , sumpah seranah dan macam-2 tapi at last aku sedar ..


    Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya


    Entah gambar sape ntah . aku cilok je dekat google tuh haa . 

    0 Comments: