Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • *korek balik kisah hidup , cuba cari mane cerita y...
  • Result day
  • HB Ani
  • Going to Malacca
  • Okay , semua F3 Taayah pakat nak cerita pasal mem...
  • Happy Belated Nana
  • Family day .
  • It's okay , dear .
  • Dear You , Happy Birthday <3.  Sorry ....
  • Ampunilha dia .


  • Credits!

    !




    Saturday, May 25, 2013 11:45 PM
    Jerman here i come


    Abah : Ayong kat Melaka , Angah kat Penang . Mimi entah kat mane entah abah hantar nanti .Mimi : Jerman bahh :)
    Korang doakan aku dapat sambung belajar kat Jerman taw taw taw . Entah kenapa aku pon tak tahu kenapa aku nak study kat Jerman . Bila ada orang tanya aku nak sambung study kat mane , mesti aku akan jawab Jerman . Farrahin kat Belanda , Farzana kat Canada , Chakk kat Spain , Raja kat London and Mai kat United Kingdom . Semua pakat nak sambung study kat luar negara ,. Doakan kami taw . Nanti boleh kami skype antara satu sama lain . 

    Jerman :)

    Berlin and Hamburg
    Berlin Ibu kota jerman . Heaven gilaa kalau shopping kat sini .


    Heidelberg
    Kota paling romantik kat Jerman .


    Istana Neuschwanstein
    Sebijik macam istana kat cerita dongeng kot . Seni bina istana kat disneyland , Paris pon terinspirasi kat dari istana ni .

    And kat Jerman ada Fatih Sefaragic . ciss, bajet macam dia stay kat jerman lahh . HAHA , IDC .

    My future husband . Ameeen .

    #Doakan kejayaan my beloved angah kat Matrik Penang ya . 
    Doakan kami sekeluarga selamat pergi dan pulang . 


    0 Comments: