Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • Jerman here i come
  • *korek balik kisah hidup , cuba cari mane cerita y...
  • Result day
  • HB Ani
  • Going to Malacca
  • Okay , semua F3 Taayah pakat nak cerita pasal mem...
  • Happy Belated Nana
  • Family day .
  • It's okay , dear .
  • Dear You , Happy Birthday <3.  Sorry ....


  • Credits!

    !




    Tuesday, May 28, 2013 4:13 PM
    My Best enemy .

    Syida . The one yang baru rapat dengan aku tahun nih . Tapi persahabatan kami sesweet kawan yang dah lama kenal . Tak banyak kejadian aku dengan dia memandangkan kami baru je rapat tahun nih . Kami ada jugak rapat tahun lepas tapi setakat bahan sesama sendiri , aku suka bahan dia kat twitter . Dia pon suka bahan aku . Kami rapat kat laman sosial tapi just so-so kat sekolah . Dia tegur aku , aku senyum . aku tegur dia , dia senyum . Kami bukan kawan rapat . Dia berasal dari geng lain . dan aku pun berasal dari geng lain . Akhir tahun dulu dia merayu kat aku suruh aku hang out dengan dia kat Ipoh . Haha , tak de lah merayu mane sebenarnya . Cuma dia amat mengharap . Then aku yang sangat baik nih pon temankan dia . Kami hang berdua je . Nampak tak kami macam pasangan couple . HAHA . Tuh lah first time aku tengok wayang . Thanks sebab bagi aku pengalaman yang takkan dilupakan .Aku teringat time dia nak pindah sekolah awal tahun dulu , dia bagi surat kat aku okay . Ciss . macam aku je yang dia kasi surat . Dia kasi kat ramai lagi tapi I don't care cause i know the letter for me is more sweet than other . Syida cakap dia menyesal sebab tak rapat dengan aku dari dulu . Baru kau tahu aku nih seorang yang seronok untuk dikawan . HAHA . statement melampau kauu . Tapi surat aku untuk dia lagi syiookkkk . 2 testpad doh gua kasi untuk dia . Sorry to say lah tapi time dia pindah awal tahun dulu aku tak nangis pon . HAHAHA . gua kan kental . Okay , tersangat lah tipu . Walaupun dah penat nangis untuk dia tahun lepas , tapi aku jugak perempuan kan . Hati mudah tesentuh . Aceceh kau . Seriously , aku nangis bila baca surat yang dia pas kat sape ntah  aku dah lupa . Aku duduk kat hujung kelas and then teriak sorang-sorang . Malu K Malu kalau budak kelas aku tahu aku nangis . Gila kau tak sedih , Dah lah dia duduk sebelah aku kat kelas , then dia lah yang sesama tolong aku layan kerenah Naa . Then bila dia dah pindah aku je yang tinggal .Before dia pindah , semua pakat halang . Ye lahh , sape lagi nak menceriakan kelas kalau bukan dia yang ceria . Tapi time tuh aku lah yang mendorong dia untuk pindah . Sebab apa ? Sebab aku tahu hati dia bukan kat sekolah nih dah . Aku tak nak paksa dia stay sebab kami . Aku nak dia capai cita-2 dia . Ya lahh , kat sini dia akaun . Kalau dia pindah dia dapat masuk kelas sains . Aku paham kot .. 

     Syida , This entry special for you . I'm really appreaciate this picture . Kan aku bagitaw kau aku nangis tengok gambar tuh . Seriously, kali nih aku tak tipu , memang aku nangis .Sebenarnya bukan gambar tuh yang menyayat hati . description kau tuh sangat sangat lah comel . HAHAHA. I love you . Really love you darling .




    Time hang out bersama .


    Me with Syida . (kat dalam kelas)


     Me , Syida , Mai and Mun 
    (nampak tak lipatan tudung kami ?)


    Syida time take picture budak Mumtaz Idadi .


    Dinner together with Syida . 


    The night before Syida pindah. Makan maggie bersama 




    0 Comments: