Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • hai hidup ni makin tua makin busy . seriously takd...
  • congrats Ya
  • another two subjects to go lega tenang lapang siki...
  • Tapah girl
  • Beautiful bloggers
  • Mencari
  • Cuba untuk berdakwah
  • Assalamualaikum 22 MAY 2013 - 05 MAY 2013 ...
  • Peraduan sape comel , angkat tangan
  • My Best enemy .


  • Credits!

    !




    Monday, April 28, 2014 5:47 PM
    Hashtag Throwback

    Angkara kebosanan yang melanda , ada sekor kawan aku (Lina) tetiba terdetik nak bukak blog sekolah dia . podia entah nak throwback tetiba . Then happy dekat sebelah aku . Tanpa menghiraukan kegembiraan dia , aku dengan selambanya meneruskan kerja . Tetiba aku terfikir 

    " Agak - agak sekolah pedalaman aku ada blog tak ?"

    dan aku pon google lah nama sekolah " Sekolah Kebangsaan Kampung Baharu Redang Ponggor " Hangpa jangan dok gelakkan nama sekolah aku , sat gi aku lesing sekor-sekor . And aku amatlah excited rasa sebak plus terharu semua ada weh . Sekolah dah banyak sangat berubah . Bahana tak datang melawat sekolah lepas keluar . hahaha 

    And And And tahu tak apa yang paling seronok . Ada nama aku dalam blog sekolah . bertambah-tambah lah sebak aku . nasib baik baru bergenang hahaha .




    Hangpa nampak dok nama aku . alah yang pelajar terbaik 2009 tuh .hahaha . korang kena paham sekolah aku ni pedalaman , kalau dapat budak yang pandai sikit macam aku dah boleh dinobatkan sebagai pelajar terbaik lah hahaha. Bila nampak nama tuh dapat 4a je teringat cerita dulu .sedih k kami bertiga harapan sekolah untuk dapat 5A . so sad tapi apakan daya rezeki takde and usaha pon maybe kurang .

    Tengah Sebak-sebak , aku jumpa benda lawak . Nama kawan aku yang "Muhammad Fadhil b. Azman " tuh that should be "Muhammad Fadhil b.Adnan " Hahaha cikgu typo dah lah letak nama bakal bapa mertua dia . ha memang ada jodoh lah tuh . Tahniah Dhil kahkahkah . 


    Lepas keluar dari sekolah , jangn le sesombong .datang lah lawat sekolah lama sekali-sekala

    0 Comments: