Photography Attack ;
Home Owner Freebies Tutorials Linkies Other
Welcome!

Hover the image




Tagboard!


Past

  • Exam Time
  • Hashtag Throwback
  • hai hidup ni makin tua makin busy . seriously takd...
  • congrats Ya
  • another two subjects to go lega tenang lapang siki...
  • Tapah girl
  • Beautiful bloggers
  • Mencari
  • Cuba untuk berdakwah
  • Assalamualaikum 22 MAY 2013 - 05 MAY 2013 ...


  • Credits!

    !




    Monday, June 9, 2014 12:39 AM
    Nad

    First of all , Mari sama-sama nyanyi lagu happy birthday to someone that i love most 
     Happy Birthday to you , 
     Happy Birthday to you , 
     Happy Birthday to Nadrah .
     Happy Birthday to youuuuuu .

    Nad , Happy Birthday . May Allah Bless you . Thanawi kasi mumtaz . Doakan aku SPM straight A taw weh hm klisenya ayat aku hahaha jom bukak kisah kita nak hm terasa segan tapi bila lagi nak hebohkan ceh hahaha
    salam perkenalan kami bermula dari nad form 1 dan aku form 2 . kami rapat macam biasa jeh dan tahun gua nak ambik PMR baru terdetik nak berangkat-angkat nih . haha at first awkward gila kami . nak jumpa pon rasa macam segan . kalau tiap malam tak date rasa pelik . hahaha zaman budak-2 sungguh .dan tiap-2 hari wajib ada sorang yang volunteer akan jadi posmen kami . aku ingat lagi time hari last aku form 3 ,nad hantar aku sampai kawasan depan then dia peluk aku hahaha segan tak nad then dia nangis dia cakap dengan aku jangan pindah that was touched but aku terkaku tak mampu nak balas pelukan dia dan hanya mampu cakap yang aku tak kan pindah dan sekarang nih aku tepati janji kan aku stay kat sekolah sampai sekarang hm Nad , hari last tahun ni mohon peluk aku sebelum balik hahaha permintaan yang pelik k tuh je happy birthday Nad . Love you 


    Nad Form 2


    Nad Form 2


    Nad Form 3


    Nad Form 4

    Last word form me 




    0 Comments: